söndag 19 september 2010

Höstutmaning

Jag antar härmed Höstutmaningen som Tokigt å Likt dragit igång!



Den passar jättebra ihop med mina höstplaner på att sy till mig själv :) I reglerna ingår att man ska sätta ihop en basgarderob i 2-3 färger och sy eller sticka överdelar och underdelar som kan kombineras. Jag inbillar mig att jag redan kommit en bit på väg med mina tyginköp och modellfunderingar. Färgerna blir nog svart, grått och rosa/rött, kanske att det blir någon mer accentfärg. Till den 30:e november är det sagt, ska bli skoj att följa alla andra som är med och hoppas att jag själv får ihop det jag har tänkt!

3 kommentarer:

  1. Kul att du hånger med )
    Jag lägger till dig på listan så det blir lätt för alla att hitta dig:)

    Lycka till!

    SvaraRadera
  2. HÄNGER MED ska det naturligtvis stå :)

    SvaraRadera
  3. Men åh, så snyggt! Häftigt med omlottlinjen över bröstet. Inspirerar helt klart!

    SvaraRadera