lördag 21 november 2009

Konkursutförsäljning i Sickla

Idag var jag iväg till Tygvaruhuset i Sickla där det var 50% på allt eftersom de gått i konkurs. Trist att en tygaffär försvinner, det finns ju inte så många. Det var ganska så utplockat, men fanns fortfarande mycket möbel- och inredningstyger kvar. Bland klädtygerna var det ganska så utplockat, men lite fick jag med mig hem. Jag köpte en mörkgrå manchester, ett svart kritstrecksrandigt blustyg med lite stretch och en dimgrön duchesse. Jag har lite planer för dessa tyger, vi får väl se när det blir något av dem. Köpte också några dragkedjor och lite undertrådsspolar. Insåg sen när jag kom hem att jag glömt köpa mönsterpapper som jag hade tänkt. Utförsäljningen varar fram till nästa helg (29/11).

Tyger_091121_small

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar