söndag 30 april 2017

Me Made May 2017



 'I, Cia of catharsisbycia.blogspot.com and catharsisbycia on Instagram, sign up as a participant of Me-Made-May '17. I endeavour to wear at least one handmade item each day for the duration of May 2017. I will also make at least one new item for myself during the month.'

Jag var med i den här utmaningen förra året också och tänkte försöka i år igen. Jag har inte sytt så mycket nytt till mig själv under året, så det kan också bli ett bra sätt att försöka se vilka kläder som fungerar av det jag har och vad jag behöver komplettera med. Byxor har jag fortfarande inte sytt några, förutom det paret shorts jag sydde som en del av utmaningen förra året, så det är väl byxor jag borde satsa på att sy i första hand ...
Jag kommer inte att lägga upp några bilder på vad jag har på mig här på bloggen, men kanske en del på Instagram, så följ mig gärna där :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar