fredag 1 januari 2010

År 2009 - vad blev gjort?

Dags att sammanfatta vad jag lyckades med 2009! En hel del blev faktiskt gjort :)

Årets största projekt var utan tvekan omklädningen av vår gamla soffgrupp, det tog en hel del tid men var inte så svårt som jag befarade från början och jag blev riktigt nöjd med resultatet.

Några gamla projekt blev färdigställda, ett par pärlstickade muddar och sen ett lapptäcke av jeansbitar.

Mest har jag sytt till mig själv, totalt 7 st toppar av olika slag och en klänning. Jag stickade ocskå en mössa till mig själv.

Till barnen har jag också sytt en del, till dottern har det blivit tre tröjor, ett par byxor och en klänning sydda. En stickad halsduk och en stickad tröja har hon också fått. Till den yngre sonen har jag sytt ett par jeans, en hoodie och två t-shirts. Den äldre sonen har fått en t-shirt.

Lite annat blandat: en alvtröja till Li, ett kamerafodral och en morgonrock till nallen.

Gott nytt år på er alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar